tirsdag 6. januar 2015

Vintertur med Geocaching

 
Fine dager i Harstad
har gjort at jeg har vært heldig å fått eldste mann med på tur mange dager.
Siden jeg har funnet ut hvor gøy Geocaching er
prøver jeg så godt jeg kan å vise de rundt meg denne hobbyen.
 
 
Eldstemann virker som han kan komme til å like denne moderne skattejakten like godt som moren. Heldige meg, da får jeg en til jeg kan gå i lag med.
Er jo så mye mer gøy når man er to eller flere.
Disse bildene er fra en av turene vi har vært på.
Heldigvis er geocaching blitt en ganske så stor hobby i Harstad så her har vi mye å lete etter, både vinter som sommer.


Lurer du på hva i alle dager Geocaching er. Ta turen innom grunnkurset for geocaching og finn ut.

Our World Tuesday Graphic


6 kommentarer:

  1. I've been thinking lately about trying geocaching. I already know of a couple caches in town. Enjoy your hobby!

    SvarSlett
  2. Vi har prøvd ut to poster. Ungene syntes det var kjempegøy.
    Jeg skal prøve meg frem mere til våren.
    Flotte bilder du har tatt, ønsker deg flott dag hilsen Toril :o)

    SvarSlett
  3. Åh, så gøy! Vi har også cachet litt, men alt for sjeldent. Håper vi får litt fart i sakene dette året ;)

    SvarSlett
  4. I love the pretty blues and night lights. Lovely captures.. Have a great day!

    SvarSlett
  5. Fina bilder! What great shots.

    SvarSlett
  6. What a beautiful, dreamy photo of Harstad !

    SvarSlett