tirsdag 15. desember 2015

15. desember 2015



Noen ganger må ting være seriøst og ordentlig, da kan man noen av oss lengte mot en lettere tone og litt useriøst morsomheter.
Jeg mener og trur at vi er en familie som er ganske gode på og leve i nået og ta ting som de er.
Jeg har dessverre ikke helt forståelse for de som skal ta alt så seriøst og av den grunn blir lei seg og fornærmet når ting ikke blir som de ønsker eller at de rundt ikke forstår en.
Jeg er lært opp til å tru (og har lært ungene det samme) at om en går og forventer det verste hele tiden er det akkurat det en får. Om en heller går rundt med en tru på at alt vil orden seg til det beste unna sett hva som skjer så er det akkurat det som vil skje. Med andre ord vi tiltrekker oss det vi tenker.
Høres så enkelt ut men det meste som høres enkelt ut er jo egentlig ikke det.
Og selvsagt vonde dager da livet ser ut til å gå mot en har vi alle, da liker jeg å gjøre som strutsen. Stikke hode i sanden og bli der til det er over, eller mer rett gjemme meg i mitt eget hjem.

Dagens sang er en litt gøy liten sak Straight no Chaser med The Christmas Can-can
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar