torsdag 17. desember 2015

17. desember 2015



Hver advent er det en konsert jeg bare må ha med meg for å få den store julestemningen.
I går var jeg på årets Bel Courus sin Stille natt. En vakker og stemningsfull konsert i Trondenes kirke. I år var første gang jeg var på denne konserten helt alene. Før ha alltid mamma og venner vært i lag. Var spent før jeg dro men var like kjekt å oppleve konserten alene.

Hver gang jeg er i Trondenes kirke går tankene til dem som ikke er i lag med oss lengre.
Savnet blekner med årene, men en sang, en plass, noe som skjer gjør at lengselen kan komme plutselig.
En kirke er for meg en plass som bestandig vekker opp tankene om de jeg savner. Noe som kanskje gjør en slik konsert enda mer stemningsfull

Første sang i konserten i går og alle gangene jeg har vært på denne før julskonserten er Mitt hjerte alltid vanker jeg har valgt å legge ut en versjon av Ingebrjørg Bratland


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar