onsdag 2. desember 2015

2. desember 2015



Som skrevet i innlegget i går er denne uken av adventen for meg en uke med fokus på glede, og at jeg og mine har og glede oss over.
Er mangt og mye man kan si om dette landet vi bor i, men sannheten er at vi har det utrolig godt. Ingen trenger å bo på gaten, ingen trenger å sulte, vi har gratis skolegang og lite å betale når det kommer til helse. Og ikke minst vi bor i et trygt land.
Joda alt er ikke bra men sammenligner vi oss med andre land så er vi utrolig heldige som bor her vi bor. Og det trur jeg er viktig å se av og til.
Vi er veldig flinke til å påpeke alt som ikke funker men jeg vil ønsker å fremheve alle dem som jobber for at man skal ha det bra i dette landet. De jobber innen for så mange forskjellige områder, jeg tenkte først å ramse opp, men da er det så lett og glemme noen.
Takk til alle dere som hver dag gir av dere selv for at jeg og andre skal ha det bra, uansett hva du jobber innen. Takk for at dere tar dere av alle som betyr noe for meg og alle andre. Deres jobb er viktig !!
Og tusen takk til alle som frivillig hjelper andre i sin fritid. Vi skulle vært så mange flere.
Nestekjærlighet og inkludering er viktig. La oss fortsette og være et land der det er normen og ikke unntaket.

I dag har jeg valgt ut en sang av Toby Keith - Santa I'm right here
Tenker den passer bra til det jeg har skrevet om over.

 
Ønsker deg en flott 2. Desember. Håper dagen din er fin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar