fredag 4. desember 2015

4. Desember 2015

http://www.ordtak.no/
 

Fredag og helg. Jeg gleder meg masse til tid i lag med familien.
Alle guttene er hjemme i helgen og mamma kommer til middag, kan det bli bedre ??
Jeg er så utrulig velsignet med en stor og kanskje litt komplisert familie.
Livet har gitt meg mange å være glad i og mange som er glade i meg.
En veldig vanlig reaksjon når jeg forteller at jeg har vært fosterbarn er: "ohh stakkers deg".
Det er noe som overrasker meg like mye hver gang.
For tenk hvor heldig jeg har vært.
Jeg har en biologisk familie som jeg vet er glad i meg, omstendighetene var bare slik at de ikke kunne ta seg av meg når jeg var lita. Derfor fikk jeg verdens beste fosterforeldre som når jeg ble 18 år adopterte meg, jeg kunne ikke kommet til et bedre par enn min mamma og pappa. Og inni mellom har gudforeldrene mine vært der og tatt meg inn som en del av familien.
Vi er mange som har hatt veldig godt av å være hos fosterforeldre, så ikke ta det som en selvfølge at å være fosterbarn er en dum ting.

Glad i dere alle !!

Dagen sang er Mary, Did you know? med Pentatonix.
Fantastisk stemningsfull sang
 
 
Håper du har familie og venner som har tid og er der for deg. Og om du har barn og besteforeldrene bor langt borte, eller du føler deg ensom og trenger noen. Det finnes alltid noen i nærmiljøet som mer enn gjerne vil være der for deg. Ikke vær redd for å strekke ut ei hand.

Ønsker deg en flott fredag og ei god helg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar