onsdag 9. desember 2015

9. desember 2015


Å ha en hobby, noe en virkelig liker å holde på med er noe alle burde ha. Om du ikke har noe håper jeg du i løpet av 2016 finner noe som du kan si at dette er min ting.

Noen dager går ikke helt som man planlegger, i dag er en slik dag og det er grunnen for at dette innlegget kommer så sent på dagen.
Heldigvis har man en hobby som drar en ut av huset selv om formen tilsier at man egentlig burde holdt seg hjemme.
I dag var det geocacher event i folkeparken. Vurderte sterkt å ikke dra, men bestemte meg for å bare dra og hilse på og få levert fra meg noen reisende som hadde vært med fra Usa. Med en ny dose smertestillende innabords kjørte derfor Raya og jeg av sted.
Og selv om jeg frøs så jeg klapret tenner og hadde så hodepine at jeg nok var i overkant bortreist mens jeg pratet med folk, var det utrolig koselig å komme seg ut og treffe folk med samme interessen. Så var rett valg å dra.
Jeg håper og trur at denne hobbyen vil gi meg mange nye fine opplevelser i løpet av 2016. Er kjempe glad for at jeg fant den. Har og et håp om å gjøre mer av min andre store hobby - dans, enn hva det har blitt dette året. Savner det litt.

I dag har det høljet ned utenfor stuevinduet. Derfor føltes dagens sang som en selvfølge.
Michal Bublè med Whilte Christmas


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar