søndag 3. januar 2016

Godt nytt år

 
Riktig godt nytt år
 
 
I denne tiden av året er det gjerne normalt å reflektere over det som har vært.
Selv kan jeg se tilbake på et godt år.
Mye positivt skjedde og lite negativt.
Endringer er det bestandig, spesielt når man har ungdommer i hus (enn så lenge)
Jeg gleder meg til å ta skikkelig fatt på 2016.
Komme meg tilbake til det som fungerte i året som var. Starte oppussingen av huset vårt (kommer til å bli et veldig langt prosjekt). Planlegge hage (gleder meg til egen dyrkede grønnsaker) og ble enda bedre kjent i området vi nå bor. Ja pluss alt det andre jeg kommer til å oppleve som jeg ikke har tenkt på.
 
Håper du får et 2016 som du om et år kan se tilbake på og tenke ja dette året var bra. At du vil lage deg minner du vil huske om 20 år og at du vil klare å se det positive du møter i dette året.
På ny Riktig godt nytt år  !!!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar