torsdag 28. april 2016

Et lite livstegn med bildedryss

Er jo over 2 mnd siden jeg har gitt lyd fra meg her inne
Men bilder har jeg tatt mange av så her er litt

Har vært på noen få Geocaching eventer

 
Februar i Målselv

 
Skuddårsevent på Samaåsen, Harstad

 
Og Root day event i folkeparken, Harstad

Joda fikk med meg Cito eventet i Harstad og, men tenk jeg klarte legge mobilen igjen i bilen så ble ingen bilder O.o

Blitt en del turer, noen små, noen lange men de fleste midt i mellom




Er lett å motivere seg selv til å komme seg ut på tur når man har det så flott rundt seg
 
 
Grotter på vinterstid er spennende

 
Min aller første tur på trugene som ble kjøpt i år


 
I år startet vårsmeltingen tidlig her i Harstad



På fjellet og godt opp i marka er det likevel godt med snø enda
 

 
Vårfølelsen får mange ut på tur. Kan så vidt skimte at parkeringen opp til Kvitnesveten var full den dagen vi var opp den veien

Mange turer han man gått aleine men noen ganger har det vært i lag med andre








Og selvsagt har Lucky Raya med venner vært med på det meste

 







 
Lucky Raya er blitt en ivrig Geohund. Hun forstår kanskje ikke helt enda hva vi leter etter, men at det er noe har hun forstått. Så hver gang vi senker farten litt så er nesen ned i bakken og hun er i gang med letingen ** smil **

Ønsker dere alle en fin vår
Er ei flott tid vi så smått er i gang med nå

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar