tirsdag 31. mai 2016

Mai 2016


Mai har vært en flott måned.
Har så smått fått begynt å gjøre noe utenfor huset,. Er vel en av gledene med å eie eget og ha stor hage (Gubbeluren har prøvd å fortelle meg at det er det jeg har, og nå har jeg så smått begynt å erfare det og)
Været (kan ikke være nordlending og ikke prate om været) har bydd på det meste, akkurat slik en god vår skal være. Vi har hatt fra snø til sol og hele 24 varmegrader i skyggen. (Får virkelig håpe det ikke betyr en dårlig sommer, slik ordtaket sier)
Og cache messig har den bydd på mest funn pr mnd til nå. Den dagen med mest funn og mitt funn nr 1000, ja og selvsagt turen til vår første Mega event fortalt lett om tidligere på bloggen. Statistikkmessig ligger jeg nå slik til at det å nå årets mål på 1000 cacher virker som en mulighet.

Nå skal det bli flott med sommer !!
Håper på fine turer i skog og mark, og at det vi planlegger å gjøre med huset går greit.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar