torsdag 16. juni 2016

Tur til Musvannet


Vi har dem alle.
De dagene vi helst skulle holdt oss hjemme, et godt og varmt pledd rundt oss, varm te i koppen og fjernkontrollen til tv i handa.
Går dagen var litt sånn ja.



Da er det utrolig kjekt å ha gode venninner som en har avtalt å gå på tur i lag med. Og når det til og meg er meg som har spurt om hun ville være med. Ja da kunne jeg jo ikke ombestemme meg.
Turen opp til Musvannet er en fin tur som bla går fra folkeparken.
Her møter en alltid på andre turgåere, mosjonister og hunder. Veldig god trening både for oss to beinet og de på fire.



Når vi går to venninner i lag så er det ikke fritt for at skravle musklene får mosjonert seg en smule og. Derfor gikk de 4 km opp til vannet heller raskt og greit. Noen få stopp mer enn jeg normalt sett må ha siden kroppen prøvde seg på å protestere.



Er fantastisk godt å være ute når man først er kommet seg over dørstokken. De 4 km tilbake til folkeparken gikk som en lek etter en liten pause. Og selv om kroppen akkurat nå ikke er helt enig er jeg sikker på at den og hadde godt av turen. Ikke bare hodet.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar