onsdag 16. november 2016

Måløy oktober 16


I oktober hadde jeg mulighet for en liten mini ferie. Og søster mente den perfekte plassen å besøke var der hun nå bor. Nemlig Måløy.


Og hvorfor ikke. Er år og dag siden sist jeg var der og er alt for lenge siden jeg har vært hos søster. Hun flyttet jo tross alt fra Tromsø som bare er et steinkast unna Harstad O.o Til ei øy som er en hel Amerika reise av sted.

Og hva er vel bedre enn å få dager med strålende vær når man først tar turen til denne vest landet perlen.



Sist jeg var på Måløy var vi litt over alt for å se oss om. Siden vi var med egen bil var det jo enkelt. Denne gangen kom jeg med buss, og siden søster hadde jobb alle dagene jeg var det, ble det ikke mye tid til sightseeing. Men en liten tur ut til Kannestein fikk vi til. Og der var det en Earthcache vi kunne løse sammen. Ble søsters aller første cache, vel det vil si om jeg klarer å overtale henne til å lage seg profil på nettstedet. Men siden hun er med på tanken om å få lagt ut en del flere cacher på øya, så trur jeg nok hun er på gli :) Skulle veldig gjerne hatt flere, mer bynært enn de som allerede er på Måløy. Gjerne i nærheten av de flotte turområdene plassen har å by på.



Skulle egentlig ha ønsket at jeg hadde mer tid når jeg først var hos søster. For tiden går så alt for fort og er så mye mer man gjerne skulle ha fått gjort.
Men hvem vet kanskje det ikke tar like lang tid til neste gang jeg drar nedover på besøk.



Forhåpentlig etter at søster har vært på besøk her hos oss. Sant søss ?!?! Er på tide du tar veien denne veien og er du ikke enig. Så skal jeg få tatt deg rundt her i området så du får tatt flere typer cacher. Og kanskje til og med lært deg hvordan du gjør det for å legge ut egne ** Glis **


En ting er sikkert denne øya er en virkelig perle og verd å få med seg om en skal langs vestlandskysten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar